Op dit adres zit nu: De Buurvrouw

1. Onze ervaring met dit restaurant is meer dan teleurstellend. Om 19.00 uur hadden wij gereserveerd. De soep was koud. Een voorgerecht werd vergeten. Om 21:10 uur werd het hoofdgerecht op tafel gezet, nadat wij al tweemaal hadden gevraagd waarom het zo lang duurde. Het hoofdgerecht was ook erg koud behalve de aardappelen. De friet ontbrak. De vis was aangebrand. Bovendien was het ook nog eens koud in het restaurant zelf. Al met al een zeer onbehaaglijk gevoel overgehouden van het bezoek aan dit restaurant. Opgemerkt moet worden dat de dames van de bediening erg hun best hebben gedaan. Een gratis drankje werd aangeboden voor de ongemakken. Bij het afrekenen werd ons verteld dat er die avond geen kok aanwezig was. De eigenaar stond zelfs in de keuken en dat hebben wij gemerkt. Daar ging namelijk ook veel mis.

3,9