1. Hier tijdens onze vakantie 2 rijsttafels besteld voor afhaling. Bij thuiskomst bleek dat alle bakken, bagger-vet waren, dwz de onder- , zij- en bovenkanten waren een vette massa. Als je iets uit een bak gehaald had, kon je direct je handen wassen, zo vet dat je moest oppassen dat de bak niet uit je handen vloog. De smaken. Al de gerechten waren goed van smaak, maar ook bagger-vet, maar de sausen waren teveel van het goede. Het zou zeer fijn zijn als de kok na het bereidt te hebben het op een normale manier in de bakken doet, want dit is echt te gek voor woorden. Een compleet vette bagger partij. Hopelijk kunt u hier in de toekomst meer aandacht aan besteden.
    Het excuus van voor 2 personen past het niet in de bakje kan niet, temeer daar u diverse maten bakjes heeft. Voorlopig dus geen Chinese Muur mee.