in Beek en Donk

"Gewoon gezellig eten, zoals bij Indische mensen thuis"

1. Ricardo

Zoals altijd, lekker, betaalbaar, ongedwongen gezellig, en zeker meer dan genoeg.
    Ligt aan een gezellig dorpsplein. Jong en oud komt er ook gewoon om alleen een drankje te doen.
    Eigenaar en personeel zorgt ervoor dat al het verschillende publiek zich op het gemak voelt.
    Ben je in de buurt rij dan fg lekker om en verwen je inwendige mens met lekker indisch eten. (Wij rijden altijd extra om wanneer we na een dagje uit terug naar huis rijden.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Ricardo

• Ricardo Doemanog

Als vanouds weer heerlijk gegeten. Ze zijn nu pas verhuisd dus is ff omrijden maar dat is voor ons geen probleem daar wij in het zuiden wonen en er altijd langsrijden wanneer we vanuit familiebezoek in het westen/noorden terug naar huis rijden.
    Ga hier maar rustig naar toe want alkes klopt. Eten als bij oma/mama thuis. Royale porties. Authentiek en zeker niet de goedkoopste maar goed te betalen (€25 ruim hoofdgerecht met 2 drankjes) zeer gastvrij vriendelijk, ook voor evt speciale wensen. Vegetarische gerechten en natuurlijk heerlijke saté! 😋 Echt familierestaurant.

De nieuwste recensie