Op dit adres zit nu: All You Can Greek

1. Heb nu voor de derde keer op rij slechte ervaringen met dit restaurant. Alle drie de keren moesten we steeds erg lang op onze bestelling wachten. 'Sorry, te weinig personeel' was iedere keer het excuus. Gisteravond sloeg alles: bij binnenkomst bleek onze reservering niet te zijn vastgelegd. We moesten maar plaatsnemen aan een geïmproviseerd en erg ongezellig tafeltje midden in het restaurant. Volgens de bijdehante ober moesten we het daar gewoon maar mee doen! Daarna moesten we steeds erg lang wachten op iedere ronde. Bestellingen waren steeds niet volledig. Om 21:45 uur hadden we hierdoor maar amper twee rondes besteld of er werd aangegeven dat de keuken ging sluiten! Of we nog even snel de laatste sushi's naar binnen willen werken. We bestelden snel nog twee koppen koffie doch na een half uur bleek men deze te zijn vergeten. Toen men deze alsnog had geserveerd, kregen we de rekening voorgeschoteld. Of we snel wilden afrekenen omdat men ging sluiten! Lastig om te haasten als de koffie nog heet is! Kortom: Yammi Yammi heeft ernstig aan kwaliteit en service ingeleverd. Erg jammer omdat ik het eten nog steeds wel erg lekker vind. Bij zo'n waardeloze service, en dat driemaal op rij, was dit voor mij de laatste keer geweest. Yammer Yammer!