1. Woensdagavond 21 juli voor vier personen gereserveerd bij Orestis. Konden lekker buiten op het terras zitten. Na eerst drankje en de kaart doorgenomen te hebben ieder een schotel naar keuze genomen. Zelf de Evrosschotel genomen en had zelfs nog plek voor een Dame Blanche. Bediening was zeer vriendelijk en vlot. Eten werd binnen 15 minuten geserveerd en ieder van ons heeft genoten van het heerlijke eten. Regelmatig werd geïnformeerd of alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilden. Top. Prima aandacht voor de gasten en een leuke afsluiting van ons bezoek met de gastheer. Zo hebben wij dit in ieder geval ervaren. Met z'n vieren al regelmatig wezen "grieken" door het hele land en Orestis staat zeker in onze top drie. Als we weer in de buurt zijn zeker een bezoek meer dan waard. Onze kennissen in ieder geval er op geattendeerd. Met andere woorden. Een echte aanrader.