1. Berna van Eijk

Gisteren voor lunch naar dit restaurant. Er werd niet gevraagd naar onze contactgegevens, ook geen vragen over gezondheid. Eten was prima. Op het terras was geen plaats meer, dus wij gingen binnen zitten. Enorm veel hinder van de sinaasappelpers/smoothie blender. Het apparaat maakte heel veel herrie, zodat wij steeds moesten stoppen met praten. En het apparaat stond om de haverklap aan. Een opmerking naar de manager dat dit wel hinderlijk was, werd zeer onaangenaam beantwoord. Zeer cynische opmerking dat hij dan de smoothies wel van de kaart kon halen en we moesten maar ergens anders gaan zitten. En hij liep door. Botte reactie en zeer weinig oog voor de klant. Je kunt ook proberen er je voordeel mee te doen en in ieder geval laten merken dat je het vervelend vindt. Niets van dit alles. Voor ons was dit in ieder geval de laatste keer. Een cursus communicatieve vaardigheden is misschien een aanrader.