1. Wilma Van de Looveren

Het eten was perfect. Erg lekker en de sfeer was ook goed. Toch is er iets voorgevallen wat een vervelend gevoel gaf aan mij. Mijn man vroeg aan de bediende een glaasje water. Deze had hij nodig om zijn medicijnen in te nemen. Hij kreeg een klein glaasje wat net genoeg was voor hem. Toen we de rekening vroegen bevraagde die €76.75. Omdat alles erg lekker was maakten we hier €80.00 van. Echter toen ik op de rekening keek zag ik dat ver €0.15 was gerekend voor een klein glaasje kraanwater. We hebben de tip toch gegeven maar t zat me niet lekker. Heb de volgende dag gebeld en mijn frustratie hierover geuit. Degene die ik aan de telefoon had, had hier alle begrip voor en zou op mijn verzoek de eigenaar of bedrijfsleider terug laten bellen. Helaas gebeurde dat niet. Ik vind t echt niet erg om te betalen voor lekker eten, maar te betalen voor drie slokjes water vind ik schandalig.