1. Als familie zijn we, ook nu weer, gastvrij ontvangen. Er was keurig geregeld dat wij allen bij elkaar konden zitten. De tapas gerechten werden netjes omschreven en geserveerd. Deze gerechten waren erg gevarieerd en verrassend en smakelijk. Er waren voor ons wat problemen geweest om te reserveren via Social Deal, maar waren in "no-time" opgelost. Om kort te gaan: Aanbevolen!!

Vorige recensies van G.C. (Gijs) verheij

• Ontvangst was heel vriendelijk en ontspannen. Keurige uitleg van de diverse gerechten op de kaart. De door ons gekozen gerechten voldeden volkomen aan de verwachtingen. Een gerecht wat bijzonder onze aandacht had, was de aangeboden biefstuk. Werkelijk uniek en keurig geserveerd met het juiste mes om deze aan te snijden! Gelukkig werd de gekozen saus separaat geserveerd. Als bijgerecht frites met separaat geserveerde mayo. Ook een frisse salade was smakelijk en keurig verzorgd. Het nagerecht was simpel, maar wel smakelijk.
    Kortom: Van harte aanbevolen.

• G.C. (Gijs) verheij

Ook nu weer, met ons gezelschap van 5-personen, een erg gastvrije en hartelijke ontvangst.
    Een misverstand m.b.t. het reserveren van "SocialDeal" via hun eigen website (eet.nu), werd direct adequaat opgelost!!!!
    Heerlijke gerechten, waarvan we op ontspannen wijze konden genieten.
    Kortom: Bij gezondheid zullen we in de toekomst zeker nog vaker van de gastvrijheid gebruik maken.

• In een vriendelijke omgeving, waar je echt als gast wordt benadert, weer heerlijk
    verwend.
    Van harte aanbevolen.