1. Vandaag met 10 personen bbq. Wat was dat slecht zeg. Weinig en nauwelijks bijproducten. 1 plastic patatbakje met (vieze) pastasalade voor 10 personen en 1 plastic patatbakje met koolsalade voor 10 personen.... serieus? Bovendien moesten 3 minibakjes met saus met 10 man worden gedeeld. Vlees en vegetarische producten lagen op 1 schaal. De groenten dreven in het vleessap. De borden waren niet schoon. De bestelling was ook niet compleet en na meerdere verzoeken uiteindelijk geserveerd gekregen. Niet voor herhaling vatbaar....

1,7

1. Beste Anita,

ik vind het echt heel erg dat de avond zo gelopen is! Heb gelijk vanmorgen intern uitgezocht hoe dit heeft kunnen gebeuren.
    Een onervaren kok, een onervaren personeelslid wat het naar tafel brengt en dat geld ook voor een deel van de bediening. Wij hebben de afgelopen weken meer dan 40 personen aangenomen waarvan het merendeel jong en onervaren. er is simpel weg bijna niemand meer te vinden die dit als full time baan wil doen. het inwerken van personeel moest ook door corona zeer ad hoc gebeuren. Een andere keuze zou zijn een aantal dagen per week dicht te gaan maar dat is finacieel niet haalbaar.
    Mijn compagnon en ik werken 7 dagen per week, 10-14 uur per dag om het onervaren personeel te begeleiden, wij waren er helaas niet bij gisteravond, even uitrusten voor het mooie weer wat gaat komen.
    nog steeds had dit niet mogen gebeuren en jullie mogen van ons de gehele avond gratis over doen.
    hoop op een beetje begrip voor de situatie waar wij en vele andere horecabedrijven in verkeren.

met gastvrije groet,
    Marcel Dijkstal eigenaar Solbeach