1. Marjo van schor

Hallo, verleden week zijn wij met 8personen wezen eten bij Lan Tin. Er hangt hier altijd een gezellige sfeer en gezellig was het ook zeker. Wat ik zo heerlijk vind bij Lan Tin is de Sjun tjie bief, ik kom elke x helemaal uit Laren om dit heerlijke gerecht hier te komen eten. De rest had verse vis, heerlijk gestoomde tarbot, ze hebben zelfs levende kreeften in een aquarium. Nou verser kan het niet hoor! Als nagerecht hadden we Irish koffie, die werd aan tafel bereid, dat komt tegenwoordig weinig voor in restaurants, vooral niet bij een Chinees. De bediening was uitmuntend, vriendelijk gezellig. Wat ik jammer vind is dat de open keuken niet meer gebruikt wordt. Ik heb de baas ernaar gevraagd en die vertelde me dat het is gesloten wegens personeels tekort. Maar binnenkort gaat hij er een sushi bar van maken en dan serveren ze ook verse sushi. Nou dan kom ik al helemaal terug om te proberen. Wens jullie veel succes met de Japanse keuken!