1. Gisteren in verband met het mooie weer het terras geprobeerd. En dat idee hadden meer mensen. Stoeltjes zijn lekker licht en daardoor beter te hanteren als de vroegere klapstoelen van Oliva. Aangezien er Belgisch nat op het vat zit, hebben we dit ook geprobeerd. Een Limburgs Brand pilsje en een Brugse Zot. Een Brandje hoeft geen nadere en specifieke uitleg en spreekt voor zich. Maar de Brugse Zot was heerlijk. Dit zou voor mij nou een typisch voorbeeld kunnen zijn om wat betreft de nieuwe trend aparte bieren schenken bij culinair uit eten. Je kunt dus echt spreken van een bloemige afdronk. En hoe. Zo heftig vind je het niet zo gauw met dezelfde uitdrukking bij een glas wijn. Ik hoop dat Sylvia van der Velde van de Bellevue dit eens komt proberen. We hadden gisteren op het terras een salade met spekjes en champignons plus een broodtaartje (een italiaanse bol gevuld) met brie overbakken en met pistache noten en honing. Beide gerechten waren lekker en mooi op het bord gepresenteerd. All together net iets meer als € 25,- De heer in de bediening was wederom hartelijk en goed gemutst. Deze zaak word gerund met horeca liefhebbers en dat is te merken. Chapeau!