in Amersfoort

Ontmoet en geniet Restaurant Habibi.

1. Ingrid ter Burg

Wat een slechte organisatie, 3 weken voor de reservering had ik deze afspraak al gemaakt voor onze 22e huwelijksdag. Dus we waren op tijd bij het restaurant en daar werd ons verteld toen we naar binnen wilden gaan, dat we even buiten moesten wachten omdat onze tafel nog bezet was, nou ja, dachten wij dat kan gebeuren zeker met de covid en de nog steeds geldende 1,5 meter afstand. Maar er kwamen steeds meer mensen aanlopen die ook een reservering hadden maar ook buiten moesten wachten waar het intussen zachtjes begon te regenen. Na ongeveer een kwartier mochten er wat mensen naar binnen en werd tegen de andere 8 ongeveer intussen, gezegd, dat onze tafels nog niet vrij waren en dat ze tegen die mensen zou zeggen dat ze op moesten schieten. Dat kan toch niet, wij zijn weggegaan, duidelijk gevalletje van dubbele reserveringen.