in Gouda

Gezellig en lekker!!

1. Willem Kranendonk

Zondag 20 maart stapte ik (66j alleengaande heer) hier binnen, aangelokt door de prettige uitstraling. Ik koos voor het dagvangstmenu, wat om zeewolf bleek te draaien. Vooraf een verrukkelijk glas prijswinnende witte Chileense Chardonnay. Het daarna gekozen Belgische bier bleek niet koud te staan; de vervangende witte huiswijn was terecht niet prijswinnend. De soep was niet slecht. Maar even proeven van het schaaltje frites (met mayonaise) dat na te lang wachten verscheen, was een waarschuwing: die had langer moeten bakken. De vis met versiering smaakte naar niks. Van de beloofde Italiaanse kaas in de opmaak proefde ik uiteindelijk één stukje. De prijs van de afsluitende koffie met 1 stroopwafel en een snoepje was met zijn 5 euro exorbitant. De charmante bediening kon er verder weinig aan doen om me voldaan te laten vertrekken..

3,4