1. In de restaurantweek voor het eerst (en laatst) bij Jackies gegeten. De bediening was vriendelijk en hulpvaardig, daar heeft het zeker niet aan gelegen. Wel aan de verhouding kwaliteit/prijs.

We kregen eerst brood met olijfolie en balsemicoazijn en daarna een mooi voorgerechtje bestaande uit verschillende (sushi) hapjes. Toen het hoofdgerecht, bestaande uit een biefstuk (redelijk), flauwe en lauwe spinazie en gortdroge truffelaardappeltjes, zonder sausje of wat dan ook. Als we er geen frietjes bijbesteld hadden, waren we met trek weggegaan. Als toetje kon je kiezen uit een mango-gerechtje of een kaasplankje. Helaas, de kleine lettertjes op de menukaart niet gezien, waaruit bleek dat je pp 4.50 moest bijbetalen. En als het nu een beetje behoorlijke stukjes geweest waren........., niet dus! Overigens ben ik van mening dat het bedienend personeel ook nog wel even had kunnen zeggen dat je voor dit dessert moest bijbetalen.......

Al met al waren wij behoorlijk teleurgesteld in de kwaliteit van deze door velen aangeprezen zaak.

3,3