1. Noortje

Op vakantie een keer afgehaald bij Argentinië Tango wat zo goed was bevallen dat we er een keer wilde gaan uiteten. Heerlijk gegeten, de pasteitjes heerlijk krokant en goed gevuld. De spies met kip, ui en paprika was heerlijk in combinatie met de geserveerde gegrilde groenten. Ook de gehaktballetjes in tomaat waren zeer smaakvol. De porties zijn ruim en de friet lekker krokant. Echt ShowToppers zijn de rode kool salade en brownie (zou recepten graag hebben). Zeer vriendelijk en toegankelijk personeel. Alles bij elkaar super fijne avond en ArgentinoTango aanrader in Steenwijk.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Noortje

• Noortje

Op vakantie in de omgeving van Steenwijk op zoek naar een afhaalrestaurant. ArgentinoTango is zeker een aanrader. De porties zijn ruim, heel lekkere knapperige friet en alles goed verpakt en heerlijk warm. Wij hadden een tortilla wrap die zeer goed gevuld was met groenten en vlees. De pasteitjes waren erg lekker en nog krokant. De nacho's zijn voornamelijk chips en kaas, maar super lekker en zeer ruim voor een voorgerecht. De brownie en tiramisu hebben nog een aantal uurtjes moeten wachten tot er weer ruimte was, maar waren super lekker. De bezorging was prima op tijd en volgens tijdsindicatie. Argentino Tango is zeker een aanrader om af te halen, maar dan moet gaan eten ook goed zijn.

De nieuwste recensie