Dit is een oude vestiging en vermelding van Gossimijne. Volg onderstaande link voor de juiste vermelding.

Op dit adres zit nu: Bistro Gossimijne

1. Medio december hier een hap gaan eten. Hier vaker geweest en stond nog bekend vanwege de goede hap eten die er te krijgen was, tegen een eerlijke en schappelijke prijs. Helaas is daar niets meer van over.

Wilt u brood vooraf? We hebben de keuze uit twee soorten. Gekozen voor de variant met drie soorten brood vergezeld door kruidencreme, tapenade en dipper. Het brood zag er prachtig uit, maar ontbrak aan smaak. Bovendien kwamen we er na afrekenen achter dat het brood per persoon berekend werd, dus 3.75 p.p., met zijn tweeën 7.50 voor brood! Schandalig.

Hoofdgerecht gekozen voor King Crab. Deze werd mooi op het bord gedrapeerd geserveerd, maar tot onze schrik waren de poten gehalveerd en overdadig besmeerd met kruidenboter. Alvorens de maaltijd te kunnen starten, eerst 5 minuten bezig geweest deze overdaad aan vet te verwijderen. Van de smaak van de Krab was vervolgens niets meer over. De garnituur van salade wordt bij Gossimijne standaard vergezeld van maiskorrels, een kwestie van beter van niet. De frites zijn overdadig gekruid, wellicht om de slechte kwaliteit te verdoezelen, er zit anders geen smaak aan.

Het dessert hebben we maar achterwege gelaten na dit fiasco. De laatste keer dat we hier geweest zijn.

2,3