1. Door goede herinneringen van vele jaren gelden hier pas weer gaan eten. Helaas waren onze verwachtingen hierdoor te hoog.

Het concept is leuk, je betaalt een vast bedrag per persoon en kan onbeperkt eten en drinken. Je grillt zelf je vlees en vis en naarmate de avond vordert word je vermaakt door het personeel.

Het probleem is dat iedereen aan het begin meteen op de grill afgaat. Hierdoor kost het aan het begin van de avond zo een half uurtje om een stukje vlees te grillen in de warme grillruimte.

Later op de avond, wanneer het wat rustiger wordt is het beter te doen. Er is genoeg keuze aan vlees en vis, gebakken aardappels of frietjes en een saladebar. De kwaliteit van het eten is vergelijkbaar met wat je bij de sligro krijgt.

Natuurlijk ben je zelf ook verantwoordelijk voor de gaarheid van je eten, maar de aangegeven bereidingstijden moet je met een korrel zout nemen. Ook kwam het weleens voor dat een grillplaat maar voor de helft warm was.

De borden zijn niet altijd even schoon. Ik heb een enkele keer een bord teruggezet omdat er nog etensresten aan kleefden, mijn zus had zelfs een bord waar een platgedrukte soes op zat. Makkelijk te verhelpen door een nieuw bord te pakken, maar zeker niet smakelijk.

De keuze aan toetjes was teleurstellend, die heb ik dan ook overgeslagen. Mijn tafelgenoten hebben wel een toetje gehad, maar vonden het niet zo heel lekker.

Ik zal hier niet zo snel terugkomen, ondanks het leuke concept.

Vorige recensies van Tom-Eric

• Dit is een heel gezellig 'restaurant' waar je zelf je gerechten op de grill mag bereiden. Dit is superleuk, alhoewel het bij de grill wel vaak druk is.

Omdat je zoveel kan eten en drinken als je wilt voor € 28,50 is de prijs/kwaliteitsverhouding van dit restaurant top!

Wil je een feestje organiseren, of gezellig met een groep ergens wat eten, dan is dit restaurant een geweldige locatie!