1. Annelies de Jong

Duidelijk niet gereed de gasten op tijd te bedienen. Er lang wachten voor men de bestelling opnam, waren ons duidelijk vergeten. We moesten een dik uur wachten op ons diner. Ons gevraagde glaasje water werd een flesje Sourcy. Prima, maar zeg het even!
    Toetje stelde niet veel voor, was echt geen "verrassing" van de chef. De French Coffee heb ik nog nooit zo gedronken. Je kon pas bij de koffie komen als je eerst de dikke laag room had opgegeten. Niet in verhouding, net als het veel te korte lepeltje. Het hoofdgerecht was prima!
    Veel te weinig personeel die avond, de 2 meiden hadden het veel te druk met een groot gezelschap! En moesten zelf ook nog achter de tap.

1. Erwin
    Van restaurant

Beste mevrouw de Jong,

Het is spijtig te horen dat u dit zo ervaren heeft, wij zijn wel blij dat het u opgevallen is dat het druk was, hieruit zou u ook kunnen concluderen dat het heel knap is wat de meiden hebben gepresteerd.
    Dat u nog nooit zo french coffee heeft gedronken kunnen wij ook niks aan doen,
    Toch frappant dat er voor al uw klachten oplossingen zijn geboden, ook jammer van de tijds overdrijving, als het druk is kan het zijn dat u wat langer moet wachten maar dit gaat nooit ten kosten van de kwaliteit.

Met vriendelijke groeten
    Team Brasserie Beerie