in Monnickendam

Sfeervol genieten in ❤️ Monnickendam

1. Wat een heerlijk avondje uit moest worden is letterlijk in de soep gelopen. De serveerster hield de borrelplank scheef waardoor de soep over mijn man heen kwam. Zijn shirt en broek zaten vol vlekken. De serveerster bood een nat doekje aan wat met deze omvang van vlekken geen soelaas biedt, Daarna hebben wij snel onze sliptongen gegeten en zijn huiswaarts gekeerd omdat het niet prettig is om met kleding met bisque vlekken en geur te zitten.
    Bij de sliptongen hadden we frietjes besteld. Deze zijn echter niet gekomen en stonden wel op de rekening. Bij melding zijn deze van de rekening gehaald en heeft de medewerker achteraf een glas wijn in mindering gebracht. Ik citeer:’ en dan haal ik er ook wel een glas wijn af voor het ongemak’
    Zeer onvriendelijk en niet professioneel afgehandeld.

De wijze van afhandelen heeft ons zeer geïrriteerd.

1. Beste Marja,

Een zeer vervelende situatie, die helaas niet direct opgelost kan worden door de vlekken en geur die door middel van een 'doekje' niet te verwijderbaar zijn. Wij hebben u direct een mail gestuurd om uw telefoonnummer op te vragen waarna wij u telefonisch hebben gecontact. Ondanks dat deze bewuste avond door een menselijke fout letterlijk in de soep is gevallen gaf u aan heerlijk gedineerd te hebben, onze medewerker heeft deze fout op een zo goed mogelijke manier op proberen te lossen echter beseft de medewerken ook dat dit vrijwel onmogelijk is vanwege de geur. de manier waarop u citeert is natuurlijk net hoe je dit op kan vatten. ondanks de crisis waaruit wij net gekomen zijn hebben wij al onze medewerkers compleet in dienst kunnen houden en werken wij uitsluitend met ervaren medewerkers maar zelfs voor hen is deze situatie vervelend. Nogmaals onze excuses en wij zijn blij u ook telefonisch even gesproken te hebben.