in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. De eerste keer dat we er weer binnen konden eten sinds de lange lockdown. Het was helemaal top! Doordat er in tijdsblokken gereserveerd moet worden konden we nu meer gerechtjes per keer bestellen. Iedere bestelling werd snel gebracht, het eten smaakte weer heerlijk!

2 vorige recensies

1. Bedankt voor je recensie Freddy! Fijn dat alles naar wens was en je zo tevreden bent over je bezoek aan ons restaurant. Zien we je binnenkort weer? Groet, Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Freddy

• Het eten was weer ontzettend lekker, de bediening was top! Alleen werd de sfeer nogal verpest door een grote groep luidruchtige eters pal achter ons, waardoor wij elkaar aan onze tafel niet eens konden verstaan…

De nieuwste recensie
  • We hebben heerlijk gegeten! Zeer ruime keus aan gerechtjes, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer! Wij komen zeer zeker nog vaak terug!

De nieuwste recensie