1. Mariëtte

De helft van De bediening had geen mondkapjes en hield geen afstand sterker nog iemand van de bediening ging naast mensen zitten? Hij kwam ook ongemakkelijk vaak langs voor een gek praatje totaal niet relaxt je zag het ook dat de andere 3 tafels er ongemakkelijk van werden. In 2 uur tijd hebben we maar 2x kunnen bestellen en er is ook niet gevraagd of we nog iets te drinken wilde. Om het nog helaas nog erger te maken waren allebei de leveringen en de eind bon verkeerd. Bij het zeggen dat de bestelling verkeerd was zuchte de man diep uit zijn neus en zonder iets te zeggen (Excuses, sorry oid) nam hij het mee terug om het door een collega te laten na kijken. (Meisje was wel behulpzaam!) De bon moest vervolgens worden betaald worden door middel van een tikkie omdst de pin het niet deed. Het was echt vreselijk heel de ervaring.