1. Fam van de pol

Nou lekker weekendje texel. Netjes gereserveerd voor zaterdagavond bij isola bella in de koog. Zeer netjes ontvangen. Fijne sfeer en goed eten. Eerst lekker soepje, toen hoofdgerecht. Lekker dessert besteld.

Het werd heel rumoerig en door dat het gewoon vol zat. Hebben we net ons dessert op willen we nog lekker een bakje koffie nuttigen. Voor dat we de kans kregen, komt de jonge dame na onze tafel toe. Met pin apparaat al in haar hand en twee mensen. En zeg uit het niets uw wilt afrekenen. Ik zeg nee maar wel een kopje koffie bestellen. Nee u moet afrekenen. We worden gewoon van de tafel af gehaald. Om hem weer te vullen met nieuwe klanten. Zeer jammer van zo restaurant om zo om te gaan met je klanten.

Eten was perfect. Maar de avond was voor ons verpest. Zal dan ook zeker nooit meer gebruik van hun restaurant maken. Al was het nog zo lekker.

Zeer jammer.
    Fam vd pol.