in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij jullie. Wat ons wel opviel dat er weinig rekening werd gehouden met de Corona maatregelen. Wij hadden een mondkapje op bij binnenkomst maar er werd niet gevraagd of we onze handen wilden desinfecteren. Andere gasten kwamen zonder mondkapje op naar binnen. Ook bij verplaatsingen in het restaurant werd er geen mondkapje gedragen. En de in en uitgang is hetzelfde dus bij binnenkomst en weggaan kun je daar geen afstand houden.

3 vorige recensies

1. Bedankt voor je recensie Bianca! Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een top avond hebben kunnen bezorgen. Bedankt voor je feedback en we zullen dit intern bespreken. Desondanks hopen we je nog eens terug te zien. Groet, Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Bianca

• Super gegeten gisteravond. Wij hadden de eerste shift. 4 gerechtjes per ronde. De service was top! En alles volgens de regels van RIVM. Wij hebben heerlijk gegeten.

• Bianca Paans

Voor het eerst weer uiteten geweest in het “ nieuwe normaal”. Super geregeld door Danny’s Eeterij! Wij hebben heerlijk gegeten en de sfeer was prima!

• Super lekker gegeten, voor herhaling vatbaar! 😋