1. Na het lezen van de bovenstaande ervaringen verbaas ik mij over de mensen die het zo geweldig vinden. Ook wij gaan regelmatig naar de zwaluwhoeve. Dit doen wij alleen voor de faciliteiten en de relaxte sfeer want die zijn goed. Maar je moet een engelen geduld hebben bij het in en uitchecken. De horeca is zo zo. Personeel is vriendelijk maar als je wilt gaan eten moet je rekening houden met niets. Het eten staat vaker eerder voor je neus dan de drank. Neem de populaire saté. Droge meuk is het. Patat is blank en klonteren aan elkaar vast. Totaal geen smaak. Geef je het terug krijg je hetzelfde weer. Salades zijn lekker. Buffet restaurant is fantasieloos. Te weinig keus. Het gewone restaurant is goed. Wanneer je toch besluit om naar de zwaluwhoeve te gaan, trek zo weinig mogelijk aan. Je kan je kont niet keren in de kleedkamer. En mocht je tenslotte bij weggaan de vriendelijke vraag bij de receptie krijgen na weer heel lang in de rij te hebben gestaan: " is alles naar wens geweest?" Klaag niet, je houdt andere mensen op die ook lang wachten want ze doen niets met je klacht. Weten wij uit ervaring. Onze mening: het is best ok. Een goeie catering zou welkom zijn en wat meer receptionisten tijdens spitsuur. Want dat is balen!