1. Het kan echt beter!

Vanavond voor het eerst na een hele lange afwezigheid weer eens gaan eten bij de Baeckermat op het terras met een geweldig mooi uitzicht. Jammer dat de verwarming tijdens de avond niet aanstond. Wij hadden het laatste tafeltje en veel mensen zaten er al wat langer te wachten op hun gerechten. Mijn partner had slibtongen besteld en ik had runderstoofvlees. Mijn stoofvlees was perfect van smaak, lekker sappig en ruim voldoende. De erbij geserveerde frieten waren een stuk minder. Je begrijpt niet dat een restaurant in onze regio dit nog altijd niet begrijpt. De slibtongen waren zo klein dat ze voor het grootste deel te hard waren gebakken en dus maar voor een stukje te eten waren. Toen mijn partner hierover bij het afruimen een opmerking maakte werd dit ter kennisgeving aangenomen en verder niets mee gedaan. Een dikke onvoldoende dus en een gemiste kans. Want dan kun je echt beter terecht bij verschillende andere restaurants in Zeeuws Vlaanderen om je geld uit te geven.

6,3