1. Marloes

Mijn vriend en ik hebben BKK-Thai besteld om af te halen. Wij waren bijzonder teleurgesteld: mijn curry bevatte alleen maar saus en tofu, die van hem alleen maar saus en kip. En dan praat ik echt over te veel, misselijkmakend veel kip en tofu. Zeer teleurstellend dat er, afgezien van 3 schijfjes ananas, geen groenten (of meer ananas) was toegevoegd.

Ook zijn wij zeer ontevreden over hoe BKK Thai omgaat met ons geld. Tijdens het online betalen is er iets fout gegaan waardoor er 2 x het geld bedrag is afgeschreven. Hier heb ik dezelfde avond nog 2 keer over gebeld. Na 3 weken, 2 mails en nog 2 andere telefoontjes later hebben wij ons teveel betaalde geld nog altijd niet terug. Het was dus én een zeer teleurstellende maaltijd én BKK Thai besteelt ons gewoon - het niet terugbetalen is gewoon pure diefstal!! Voor service kan ik dus absoluut niet meer dan een 1 geven.

2,3