1. Hier twee keer geweest, een keer vlak na opening, een tweede keer een jaar later. Beide keren niet goed. Eerste keer de verkeerde gerechten geserveerd en portsaus die naar appelstroop smaakte. De tweede keer verlepte sla met verdroogde randjes. Hier wat van gezegd tegen de bediening, maar men deed er niets aan en kwam terug met een verhaal dat de verkeerde sla was geleverd. Oud Maren, als jullie verkeerde sla geleverd krijgen is dat niet mijn probleem. Ik wil geen oude zooi op mijn bord als ik ergens dik voor betaal.

De carpaccio overgooid met spek, pijnboompitten en ganzenlever en voor een gebied waar zoveel vers, goed rundvlees van goede kwaliteit te krijgen is, geen goed vlees voor de carpaccio. Een echte goede carpaccio wordt met het mes van stuk gesneden, platgerold en gedrapeerd op de sla. Een dressing van zout, peper, olijfolie, pesto en parmezaanse kaas maakt het helemaal af. Misschien een paar spekjes of pijnboompitten, maar niet teveel!

De rekening was beide keren rond de 70 a 80 euro. Veel te veel voor twee personen als het eten niet in orde is.

Een derde keer komt er waarschijnlijk niet meer.