1. Hier zijn we regelmatig te vinden. Hier kun je voor 40 euro met zijn tweeën goed eten en met een half litertje retsina erbij, zat en gelukkig naar huis.

De menukaart bevat naast de standaard toeristenkostjes zoals giros en souvlaki ook traditionele griekse gerechten, waar u nog eens blij verrast door kunt worden, proef en probeer het uit!

Men serveert hier geen brood met kruidenboter vooraf, maar je kunt brood met Tzaziki bestellen. De tzaziki is meestal wel voorzien van een scherpe hoeveelheid knoflook, maar lekker. Het brood is wat jammer want dat is slechts enkele stukjes witbrood. Bruin en volkorenbrood zou welkom zijn en de hoeveelheid mag wat meer.

Het is hier vaak volle bak, wat betekent dat er voldoende personeel aanwezig moet zijn en die lopen erg hard om alles voor elkaar te krijgen. Hoewel duidelijk is dat iedereen zijn best doet, zou het minder gestresst mogen. Mogelijk komt er dan ook wat meer van de warmte door die we eigenlijk van onze vakanties van de mensen in Griekenland kennen, en daar gaan we ook wel een beetje voor bij de Griek eten...dus een tip!

Het interieur is gezellig en voldoet prima. Een goede schoonmaakbeurt, ook in de hoekjes kan natuurlijk nooit kwaad. De laatste keer was er een vensterbank die nogal plakte aan de voorzijde, dat hoef nu ook weer niet he.