1. Vantevoren en na het lezen van enkele recensies schrik om hier te gaan eten, maar ik had met een oud collega afgesproken en die had ook nog een kortingsbon, waardoor we voor 12.95 p.p. een driegangenmenu konden eten.

Blij verrast! Hoewel de menukaart geen hoogstandjes bevat, zijn het alombekende klassiekers uit de brabants-nederlandse keuken. Ook de wijn was gewoon goed.

Vooraf een salade met zalm, garnalen met een bolletje krabsalade en mosterd dille saus: Superverse mooie sla, met prima kwaliteit gerookte zalm, overheerlijke gekookte garnalen en een bolletje lekkere krabsalade van goede kwaliteit. Snel uitgeserveerd na bestelling door weliswaar een jonge serveerster, maar kundig, beleefd en netjes.

Hoofdgerecht zeekarper met broccoli en bloemkool. Het visje was lekker mals en goed warm, de bloemkool en broccoli perfect beetgaar. De garnituur van frites en aardappelblokjes was lekker warm en bleef lang warm en de mayonaise smaakte erg goed. Het enige jammere vond ik dat het visje in een beslagje was verhuld, want dat is gelijk zo vettig. Verder was de smaak echt prima.

Dessert een combinatie van ijssoorten, cakeje en chocolademousse en slagroom. Prima van smaak, niet veel, maar ruim voldoende.

Ons eten was zo goed op temperatuur aan tafel, wellicht heeft dat te maken met het feit dat wij om 17.00 gereserveerd hebben en zo ongeveer als eersten ons eten kregen. Voor 12.95 of 15.95 p.p. absoluut waar voor je geld en knap gedaan van de mensen van Croy, petje af.