Op dit adres zit nu: Umami

1. Uitgeprobeerd door een leuke aanbieding van onbeperkt spareribs en gamba's. Een heel aangename verrassing! Leuk ingericht restaurant, gezellig en heel netjes, vriendelijke en enthousiaste medewerkers en het eten was in één woord top! Bij binnnenkomst kregen we meteen een goed gevuld broodmandje van het huis, met 2 verschillende soorten vers brood, lekkere kruidenboter, niet van dat ranzige schuim, maar fatsoenlijke boter. Eten zeer verzorgd en goed, met veel keuze aan marinades, sausjes en bijgerechten, ook voor de aanbieding. Zo krijg je precies de spareribs die je wilt, zoet, pittig, met dikke friet, Franse friet, rijst, wat je wilt. Spareribs waren lekker: mals, niet vet, sappig, goed gemarineerd en niet te zout. Lekkere salade erbij en sausjes. De gamba's waren werkelijk super: mals, lekker gekruid, groot en zonder meer perfect bereid. Lekkere salade en verse groenten erbij. We hebben heerlijk gegeten. Sausjes erbij vragen? Geen probleem, hier wordt niet kinderachtig over gedaan, gewoon van het huis. Attent om citroendoekjes te brengen. We kregen nog een rondleiding in het restaurant, dit is veel groter dan we verwachtten. Open keuken zag er netjes en zeer hygienisch uit. Prijs was zeer goed voor de kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.