in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Sandra

Het terras mocht net weer open en het was eigenlijk te koud buiten, toch was het druk.
    Ik had de grote parasols opgezet en heaters daaronder gehangen, dan zit iedereen warmer. Nu had iemand een gasheater neergezet voor ons, heel aardig. Het eten was zoals altijd perfect! Heerlijke pinchos en tapas. Vriendelijk, jong personeel, dus weer top!

4 vorige recensies

1. Bedankt voor je recensie Sandra! Leuk om te lezen dat jullie met net zoveel enthousiasme willen genieten op het terras als wij willen bedienen. ;) Hopelijk zien we je binnenkort nog eens met lekkerder weer. Groet, Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Sandra

• Zoals altijd een topavond gehad!
    De rivm regels werden prima gehandhaafd zonder af te doen aan de gezellige sfeer.
    Tot de volgende keer😋😋

De nieuwste recensie
  • Lekker rustig gegeten met zijn vieren!
    Ik vond van 5 tot half 8 best kort maar snap het helemaal. Wederom was alles top weer, tot snel😋

De nieuwste recensie
  • Zoals altijd een topavond gehad!!!

De nieuwste recensie
  • Zoals altijd gezellig gezeten en heerlijk gegeten, de bediening was een beetje haastig vandaag.