1. Gisteren wederom geprobeerd te reserveren, en deze keer ging het meteen goed. Afgelopen zondag hebben we ± 8x gebeld en werd steeds na ± 5x overgaan naar de netwerkboodschap van de telefonie provider (ik vermoed Ziggo) doorgezet. Niet handig want je weet niet of iemand terugbelt als je zou inspreken. We konden het begrijpen, want we hadden in het voorbij rijden gezien dat het stampdruk was. We namen gisteren een aantal glazen rosé (een redelijke franse vin de pays d'oc) die in mooie glazen werd geserveerd. De hoeveelheid (wellicht correct qua horeca maatstaf) was niet in balans met het volume van het glas. De heer in de bediening deed dit gisteren en ook vorige week beter. Voor de prijs (€ 3,10) kun je echter nog een glaasje nemen wat we ook nog 2x deden. We hadden trek in pasta en namen de pasta spaghetti scampi en pasta penne pollo. De gerechten geurden voortreffelijk (sous-vide bereiding?) en alles was goed warm en goed op smaak. De borden werden zeer mooi gepresenteerd met onder ieder bord een plateau bord waarop het brood lag. Compliment voor de bediening om met deze zware combinaties de hele dag te bedienen. Het brood was als bijlage lekker om in de saus te soppen. Na een ruime pauze namen we als toetje een creme brulee en een ijsje met chocolate chips. Het ijsje kreeg ik niet op, en de vriendelijke juffrouw merkte dan ook op, dat je ook een kleinere portie kunt bestellen en dat ze zelfs de prijs daarvan een beetje aanpassen, terwijl die nu eigenlijk voor het gepresenteerde al heel goed in verhouding is. Het ijs had een heerlijk zachte romige volle smaak. De slagroom was zoals vanouds heerlijk stevig en vol. De ijskaart heeft een ruime keuze en het duurste ijsje is iets van om de € 8,- dacht ik. De meeste ijsjes echter om de ± € 5,-. Resumerend hadden we 6x rosé, 2x pasta en 2 toetjes. Samen € 56,-. Dus Top!