1. Vanavond hier gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van onze zoon. Erg gezellig restaurant, het zat helemaal vol zeker 50 gasten en dat voor een doordeweekse dag! Zeer attente en vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten, Skrei, heerlijke vis. Mixed grill erg lekker en twee haasjes, voortreffelijk. Grote porties vlees, heerlijk. Lekkere bijgerechten, zuurkool met spek, champignons met spinazie, gebakken aardappeltjes, salade en frites met kruiden. ( we kregen ivm allergie nog aparte frites zonder kruiden) We waren hier voor de eerste keer en vertelden dat we hier waren voor de verjaardag van onze zoon. Na het hoofdgerecht kwam er spontaan een dienblad met slagroom versierd, met aardbeien, een drankje, vuurwerk en serpentines voor de jarige. Er werd gezongen en het personeel kwam feliciteren. Geweldig dat dit nog gebeurt. Terwijl het toch erg druk was. We hebben een enorm gezellige avond gehad en erg lekker gegeten. Hartelijk bedankt. We komen zeker terug.