1. Karin Verburg

Hier gegeten op vrijdag 11 maart 2011. Heerlijk 4 gangen menu voor 31,50! Bediening was helemaal top, vreselijk aardig en voorkomend. En de gastvrouw echt een gastvrouw.

Klein puntje, we hadden vooraf aan de te leuke bar (er ligt een stuk boot midden in het restaurant waar de bar in zit, eromheen een vijver met vissen, maar ik dwaal af ;-)) brood met kruidenboter besteld. We kregen een enorme mand vol brood met een ietwat zoete zelfgemaakte kruidenboter. Het was zoveel dat we zeker de helft niet hebben opgemaakt en dan blijkt later op de rekening dat je 2 porties a 4,50 voor je rekening krijgt. Misschien mierenneuken (excuse le mot) maar daar ben ik dan Nederlandse voor ;-) en dat vond ik wel een beetje jammer en zonde van dat heerlijk brood.

Maar het belangrijkste was het eten, was erg lekker, goed in balans qua smaak en porties en een heerlijk toetje!