Op dit adres zit nu: AJ Eten & Drinken

1. Ik ben hier donderdag 10-03 wezen lunchen met mijn ouders. We bestelden alledrie de hamburger. Willen jullie nog curry, mayo en uitjes bij die hamburger?, werd ons gevraagd. Dat wilden mijn vader en ik wel. Later bleken die curry, mayo en uitjes op de rekening te staan als Hamburger Speciaal.

Kijk, dat vind ik nou niet netjes: Je klanten zonder dat te zeggen iets duurders in de maag splitsen.

Als je dus de hamburger normaal bestelt, krijg je blijkbaar alleen maar een broodje met een hamburger en verder niets.

Dat is tamelijk minimaal voor de € 4,25 die je er voor betaalt. Ook al omdat het op de hoek van het bord geserveerde garnituurtje niet veel voorstelt: een eetlepel fabriekssalade met wat gemengd groen er omheen.

Het hamburgervlees was op zich oké; beter in ieder geval dan zo'n bierviltje van de bekende keten.

Maar al met al kan ik een licht tot matig gevoel van belazerdheid toch niet meer onderdrukken.