1. Anderhalf jaar geleden zijn we hier ook geweest en toen zei ik van komen hier nog eens terug.

Nu gebeurt dit 2 x in 2 weken en allebei de keren top.

Dit keer (14.03) gingen we met onze zoons en vriendin van de jongste zoon omdat we 25 jaar getrouwd waren.

Ook de jeugd was prima te spreken over het eten en het vriendelijke en attente personeel.

We kregen een heerlijke voorafje (spoon) van gerookte ham met een lekker sausje op een aparte lepel.

We gingen voor 3 / 4 gangen en als voorgerechten kozen we o.a.

- mosterdsoep met zalmsnippers (opnieuw, was ie te lekker)

- tomatensoep, prima met lekker stokbrood.

- broccolisoep (soep vd dag), absoluut geen spijt.

- carpaccio van ossehaas, prima licht gerookte ossehaas met een heerlijke dressing met pijnboompitten en oude kaas.

- ossehaaspuntjes op oostere wijze (lekker zoet) met o.a. taugé.

-ardennerham met partjes meloen.

- heerlijke brochettes van gamba's en coquilles met wakame (Japans zeewier)

Daarbij 2 heerlijke soorten stokbrood / brood met boter.

De jeugd nam fris en mijn vrouw en ik namen een rose van chateau sainte roseline (cuvee) uit 2008, met 13% alcohol.

Een heerlijke rose, lekker fris met een prima smaak van de druif.

Gelukkig wilde de vriendin van de jongste terugrijden want bij het hoofdgerecht namen we een Merlot uit New Zealand, hawkey's bay van 13,5% uit 2008. Een heerlijke zachte maar stevig Merlot. Wel aan de prijs maar we hadden wat te vieren.

Als hoofdgerechten kozen we o.a.

- gemarineerde ribbetjes (om te zuigen) met knoflook en cocktailsaus.

- drie soorten vlees: tournedos, varkenshaas en frianderfilet met stroganoff saus ( het bord was leeg).

- lamscurry: een stoofpotje van lamsvlees met een garnituur van cashewnoten, rozijnen en sjalotjes met rijst.

-friander : rose kalfsoester met een saus van sjalotten en lente ui, mijn vrouw en ik vonden het allebei heerlijk.

Daarnaast voldoende sla garnering en frites en in bakjes heerlijke gestoofde prei en witlof.

Een paar namen daarna nog een Dame Blanche met slagroom en lekkere warme chocolade.

De lokatie prima, gezellig en we komen hier graag weer.

Vorige recensies van Ben

• Gisteren (carnavals zaterdag ) hier met vieren heerlijk gegeten.

In een hoek van de serre prima geholpen door vriendelijk personeel. We hebben hier weer een fijne avond gehad.

Na 22.00 ging wel de verwarming uit dus werd het wat kouder in de serre, voor mij mag de verwarming nog een half uurtje aanblijven.

We begonnen met een heerlijke rode port en de amuse ( rauwe tonijn met mierikswortel) was zeer smakelijk.

Als voorgerecht nam ik de mosterdsoep met zalmsnippers, een lekkere combinatie met stokbrood.

Mijn zwager was prima te spreken over de "champignons de brug", lekker warm en fijn gekruid met gebakken kruidenboter, ham, ui en tauge.

De dames hadden een heerlijke carpaccio van ossehaas in een pestosaus, bestrooid met pijnboompitten en oude kaas. Top.

Als wijn had de een 'n droge witte huiswijn uit Italie en de ander een zeer smakelijke Shiraz. Prima keuze.

Als hoofdgerecht had de echtgenote van mijn zwager 2 varkenshaasmedaillons met brie en een rode wijn saus en de anderen verschillende soorten vis.

Zalmfilet met rode pesto belegd met mozzarella en rucola.

Heilbotfilet met zongedroogde tomaat, basilicum en oude kaas.

Zeewolffilet met rivierkreeftensaus en een heerlijke gamba.

Als bijgerechten aardappelkroketjes, frites en 2 soorten groenten en een salade. Alles voldoende en prima van smaak.

Als nagerecht nam mijn eega nog een nougatineparfait en wij de bekende dame blanche met lekkere warme chocolade.

Daarnaast nog allemaal een cappuccino en dan heb je heerlijk gegeten voor nog geen € 180,00 met zijn vieren.

Dan is een goede fooi op zijn plaats.

• Uitstekende avond (03.10.09 ) gehad. Alles was heerlijk en mooi opgemaakt. Het personeel (vooral de dames) zeer vriendelijk.

Een absolute aanrader en wij komen graag terug.