in Ruinen

restaurant & tapascafé

1. De laatste keer heb ik tapas gegeten, die met gerookte zalm en visfingers kan ik echt aan de andere gasten aanraden. De tapas van krieltjes waren best veel en de 2 aardappeltaartjes vond ik voor 1 tapasschaaltje behoorlijk zwaar voor 1 persoon.

En afgezien v/d kwaliteit is de sfeer en de klantvriendelijke bediening ook heel goed in dit restaurant.

Verder ben ik teleurgesteld dat de Panga/tong v/d menukaart af is gehaald. Stiekem hoop ik dat dit visgerecht terug zal komen op de kaart aangezien ik deze vis niet op andere menukaarten kon vinden bij andere restaurants. Dit was het enige visgerecht wat ik helemaal op kon. Dat kwam ook vooral door de lichte oliesaus die absoluut niet overheerste in het totale gerecht.

Daarnaast hoop ik dat de eigenaar en de chefkok me niet te veeleisend zullen vinden vanwege dit verzoek.

Vorige recensies van Sanne

• Ik vond de ambiance en de bediening echt heel erg goed.

Kreeg het idee dat ik in een vakantieomgeving aan het dineren was. Mijn visgerecht (Panga/Tong) was precies goed, gelukkig.

Het was mogelijk de tomaten-kappertjes salsa weg te laten. Aangezien ik precies ben met eten, was dit erg belangrijk. Ik zat aan tafel nr2 aan het raam, waar ik mooi overzicht had.

Ik moet nog wel steeds erg wennen aan de grote desserts.

Verder kan ik dit restaurant aan iedereen echt aanraden.