1. Mir 56 punten

Wij zijn hier geweest toen het restaurant nog maar 3 dagen open was. We kennen het concept, verheugd waren wij dan ook dat dit concept ook in Goes kwam. We konden niet wachten en besloten snel er te gaan eten. Misschien was dat niet zo slim. We hebben dik twee uur gezeten en maar anderhalve ronde kunnen eten. Omdat we wisten dat het restaurant nog maar net geopend was hebben we engelengeduld gehad. Na het tweede doodgeslagen biertje, uitgelegd dat het misschien komt doordat het nieuwe glazen zijn. Heel langzaam werd het opgepikt en uiteindelijk is het bijna gelukt ons van een fatsoenlijk biertje te voorzien. De sfeer in het restaurant is goed, het is leuk aangekleed en ziet er verzorgd uit. Het feit dat het personeel vaak dubbelop komt vragen of we wat willen drinken vind ik geen bezwaar, zo zit je tenminste nooit zonder. Wel vond ik de kwaliteit van het eten zeer onder de maat. De verschrompelde champignons, de koude biefstukblokjes en tot overmaat van ramp de rauwe biefstukreepjes. Bovendien is de sushi zo groot dat je met je mond open eet, haha niet zo charmant! Nogmaals alle begrip voor het feit dat het restaurant nog maar net open was, maar dit kon gewoon niet. Wij zijn wel zo fair dat we graag willen geloven dat e.e.a. verbeterd is, maar de drempel is voor ons te hoog om nog een keer te gaan proeven. Al hoop ik met heel mijn hart dat het nu op rolletjes loopt. Elke ondernemer is het gegund om een restaurant te laten slagen. Ben bang dat we toch elke keer weer naar Rotterdam moeten :(.. Jammer!

4,7