1. Kimberly

Volgens mij is er in 2010/2011 een nieuwe eigenaar gekomen. Mijn vriend en ik hebben er gegeten op een zondagavond, was verder niemand in het restaurant. In het begin een beetje saai, maar geeft je wel de privacy en luxe van "prive" bediening. We hadden het twee persoonsmenu besteld, waarna meteen het nan brood werd gebracht met drie verschillende soorten "sausjes". Nauwelijks hoeven te wachten op het eten, zodra het een op was, kwamen ze de borden weghalen en kwam het volgende gerecht al. Het eten was heerlijk en ook nog eens perfect op elkaar afgestemd. Bij het hoofdgerecht hadden we zoveel eten op tafel staan dat we het zonde vonden dat we niet meer op konden. Ober zei ook, liever te veel op tafel dan te weinig en teveel is zeker wat we gekregen hadden. Toe een heerlijk Indiaas ijsgerecht gekregen en gratis cappuccino.

Kort: een absolute aanrader, heerlijk eten, vriendelijk en gul personeel en als tip : probeer het twee persoonsmenu voor €49,-: absoluut waar voor je geld!