1. rrrobb 6812 punten

In coronatijd is alles anders. Afgelopen zaterdag hadden we een kamer geboekt in het hotel waar Studlers de maaltijd verzorgt. Deze driegangen maaltijd wordt dan op de kamer bezorgd.
    Gelukkig hadden we een mooie kamer met een zitje met uitzicht op de straat. En op deze manier had ik sinds heel lange tijd eindelijk weer eens het gevoel om echt uit eten te zijn. We hadden de maaltijd rond half zeven gereserveerd en inderdaad rond die tijd werd er op de deur geklopt en kwam de ober (met mondkapje) binnen met een mandje brood met kruidenboter en het voorgerecht dat bestond uit carpacho. Mooi geserveerd op het bord. Nadat we er een glaasje wijn bij hadden besteld werd ook die niet veel later gebracht. En keurig getimed werd later ook automatisch het hoofdgerecht bezorgd. Voor mijn vrouw was dat zalm en voor mij een biefstuk met pepersaus. Het eten was allemaal niet echt heel bijzonder, maar het was wel lekker, van goede kwaliteit en het zag er mooi uit. Voor het dessert moest ik wel contact opnemen met de receptie want dat dessert leek niet uit zichzelf te komen. Maar na dat contact werd vrij snel daarna een bord met een stukje ijstaart gebracht. We hebben toen ook gelijk maar de koffie met een cognacje besteld en die werd ook weer even later vanzelf bezorgd. Ik kan dus niet beoordelen hoe het is om in het restaurant te eten, maar het eten, de bediening en de prijs zijn in ieder geval prima in orde. Het meest heb ik dus genoten van het feit dat we sowieso weer eens echt het gevoel hadden om uit eten te zijn. Hopelijk duurt het niet lang meer voor de lockdown voorbij is en we weer vrij de keuze hebben om zelf te bepalen waar we gaan eten. Dit was in ieder geval gezien de situatie tijdelijk een prima alternatief.