1. Helaas zowel de spareribs en de schnitzels in de prullenbak gegooid. Spareribs zie foto’s schandalig voor een restaurant. De schnitzels waren een vette papperige zooi. Taaie patat. Een grote bestelling gedaan en alles weg kunnen gooien. De spareribs niet eens durven eten hier word je al misselijk van als je ze ziet.
    Aan de telefoon werden we al zeer onprettig geholpen mevrouw aan de telefoon had er geen zin in. Desondanks toch de positiviteit erin gehouden. Jongedame bij het afrekenen hielp erg prettig en vriendelijk. Maar wat er in de achtergrond in de keuken gebeurde was erg apart. Er werd letterlijk met alles gesmeten en terwijl je zit te wachten word je er erg ongemakkelijk van.

Helaas een hele erge domper!

Nog een kleine tip, spareribs in een aluminiumfolie rollen en in een papieren tas gooien niet erg handig, onderkant van de tas doordrenkt met vet.

1. Susanne
    Van restaurant

Dit is zeer vervelend te horen dat er helemaal geen gerecht naar wens geweest is en dat u een onprettige ervaring gehad heeft. Jammer dat u niet gebeld heeft want dan hadden we eventueel naar een oplossing kunnen zoeken. Nu kunnen we geen oplossing meer bieden. Wilt u misschien contact per mail opnemen dat is prettiger dan op deze manier.