1. Op 20-02-2021 was het daar complete chaos!
    Stonden om 18.45 Uur wel 50 mensen tegelijk te wachten op bestellingen die ca. 1 tot 1 uur en een kwartier later geleverd werden. Aantal keren ook fouten gemaakt met de bestelling… Mensen boos. Diverse mensen eisten hun geld terug. Diverse mensen liepen weg alvorens de bestelling uiteindelijk klaar was, waardoor diverse bestellingen op de afhaal tafel bleven staan.
    Ik kreeg mijn bestelling, portie lasagne tradizionale, na 1 uur en 1 kwartier. Dit gerecht wordt enkel opgewarmd in de oven, want het is van tevoren gemaakt. Binnen 5 minuten thuis… bleek het lauw te zijn! Wat een afknapper.
    Het personeel werkte keihard, dat moet gezegd, maar ze hebben veel te veel bestellingen aangenomen… Dat konden ze totaal niet aan!
    En de bestellingen waren door de meeste mensen vooraf gedaan en betaald… Isola Bella had nooit zoveel bestellingen mogen aannemen!

1. Antonio
    Van restaurant

Bedankt voor het schrijven van je recensie Elly! Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad bij het bestellen. Onze excuses hiervoor! Wij hadden afgelopen weekend ons openingsweekend. Het was drukker dan verwacht en het is daarom niet geheel vlekkeloos verlopen. Wij hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we onze kwaliteit en service kunnen tonen. Voor nu in ieder geval een fijne dag gewenst!

Groet,
    Team Isola Bella