1. Op woensdag 9 maart bij Irodion te Roosendaal gegeten. Gemiddeld eet ik drie keer in de week Grieks eten en kom in heel Nederland bij Griekse restaurants over de vloer, een beetje kenner durf ik mezelf wel te noemen. Irodion Roosendaal is ronduit slecht. Van een Grieks restaurant verwacht je dat het personeel klantgericht is, dat zit in de Griekse cultuur. Het was niet eenvoudig om een wijntje te bestellen.........het eten was al bijna op alvorens we een nieuwe consumptie kregen. Al bij binnenkomst ging het fout. Links van de deur is een rookkamer gemaakt (op zich is het idee goed), maar in die kamer hangt een walm van rook waar je dus langs moet tijgeren (en die deur heeft de hele avond gewoon open gestaan), met als resultaat dat je alsnog naar rook stinkt. Het eten (specialiteit van de kok) was qua vlees kwaliteit matig tot slecht en qua smaak intensiteit zwaar onvoldoende. Het leek op Grieks eten maar de smaak was meer uit een gaarkeuken. Op zich is het restaurant leuk ingericht en krijg je een Grieks gevoel, maar de akoestiek is ronduit slecht. Kortom geen aanrader.