in Zandvoort

Heerlijke Thaise hapjes, soepen en maaltijden.

1. Na overleg bestelling op de gevraagde tijd in de middag gekregen. Onze bestelling was voor 4 personen bedoeld, maar vanwege de grote hoeveelheid eten, hebben we daar nog een extra dag daarna van gegeten. De bestelde kip loempia'tjes (#3) als starter waren groter dan verwacht en smaakten uitstekend. De ook voor de starter bestelde kip saté (#1) was mals en prima van smaak. De Phad Pak Ruam Nua (#77) en de Kaeng Phed Nua (#70), waar schoonzoon en dochter maar ongeveer de helft van op konden eten, waren volgens hun uitstekend van smaak met heel mals rundvlees. Mijn echtgenote (die redelijk kieskeurig van smaak is) en ik, hadden de Kaeng Phed Pad Yang (#69) genomen, maar buiten dat iedere portie hier ook een hoeveelheid voor bijna 2 personen bevat, vonden wij de eend met groenten en curry een heerlijk gerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Krua Surin is een perfect restaurant voor afhalen of bezorging, ik zal persoonlijk niet gauw van hun restaurant faciliteiten gebruik maken.

Eén vorige recensie

Vorige recensies van Ron Kruize

• Het eten is absoluut perfect.
    Grote porties
    Bestelling was prima op tijd.
    Prima afhaal of bezorg restaurant

De nieuwste recensie