1. Een prachtige ambiance, maar het eten staat absoluut niet in verhouding en dat voelt als een koude douche! Je moet voor extra frites betalen en het rode wijn glas is al bijna leeg nog voordat je er een slokje van hebt gedronken. Jammer dat je geen stukje brood of iets van een amuse krijgt aangeboden bij het eerste drankje.

3,5

1. Niet alles is gratis dat lijkt mij logisch. Als ze bij elk drankje een stukje brood zouden moeten serveren is alleen maar extra werk, terwijl ze een heerlijke broodplank hebben met vers brood, wat ze aan bieden als je drinken besteld. Wat ook nog eens echt heerlijk smaakt. Als U voor mij een restaurant vind waar je niet hoeft te betalen voor je extra friet en je bij je drinken gelijk een stuk brood zit, zou ik dat graag weten, want dan zal ik daar zeker eens langs. waarschijnlijk zal het dan ook allemaal bij de standaard prijs zijn inbegrepen.

Voor mij is het een TOP restaurant en zullen waarschijnlijk nog wel flink groeien als ze zo door gaan. Voor mij helemaal een dikke 10.