1. Een paar weken terug had mijn vrouw voor de verrassing hier besteld. Dit was voor het eerst bij deze tent. Het werd precies om het afgesproken tijdstip geleverd netjes met een mondkapje en op afstand.

Binnen werd alles werd uitgepakt en op de tafel gestald. Wow! Het leek wel meer dan wat we besteld hadden. Even nakijken en inderdaad er zat een extra bakje bij met heerlijke sushi. Een vergissing van Yami in ons voordeel.

Ik had de vegetarische pokebowl en deze was heerlijk. Lekker gevarieerd en niet te veel saus. Veel ook, ik kreeg het bijna niet op! De edamame die maar 3,- kost en genoeg is om met meerdere mensen te delen heb ik de volgende dag als snack gehad. De rest van mijn gezin was ook zeer te spreken over de sushi en gefrituurde garnalen. Er werd meteen afgesproken om vrijdag een vaste sushi dag te maken.

De volgende vrijdag bestelden we rechtstreeks in plaats van via Thuisbezorgd en kregen we 10% korting en wederom een extra bakje met eten. Het was helemaal geen vergissing, het was met opzet! Bedankt Yami!

Altijd lekker en genoeg. Niet duur en leuk om een extraatje erbij te krijgen