1. Online besteld en afgehaald. Eten veel te duur voor de kwaliteit. Op het afgesproken tijdstip een kwartier voor de deur gestaan. Ivm corona hing op deur een briefje; niet binnenkomen, bellen met telefoonnummer, wij komen naar u. Gebeld, geklopt, telefoon was steeds in gesprek en er werd niet opgenomen. Op geen enkele manier contact te krijgen. Wel liepen binnen een aantal bezorgers langs, die me negeerden. Na 15 minuten toch maar (met mondkapje) naar binnen gestapt en 'hallo' geroepen, waarna een gespannen man in kokskledij de hoek omstoof en me woest sommeerde om naar buiten te gaan. Of ik niet kon lezen. Op mijn vraag/ uitleg/ verdedigende weerwoord direct: Wegwezen. Maaltijd stond kennelijk allang klaar want was afgekoeld bij thuiskomst. Ik heb hier een heel nieuw level van klantonvriendelijkheid ontdekt. Het is mij een raadsel waarom je klanten op die manier de deur uitjaagt. Nooit weer.

2,2