1. Beste ergenis,

Ik ben de manager van Konichiwa. Ik bied allereerst mijn excusus aan voor het geluidoverlast van de sleutels. Zal ik in de toekomst rekening mee houden.

Wat het weghalen van de borden betreft, het is een concept dat je met heel veel kleine borden werkt, als we ze allemaal lieten staan tot de gasten 1 hele ronde hebben genuttigd ziet de tafel er niet meer uit.

Tenslotte over dat mijn collega's de gasten om een drankje vragen en een gast vertelt ze dat het al besteld is, vind ik persoonlijk heel normaal. We werken hier inmiddels met 15 personeelsleden die alleen de bediening en bar verzorgen, maar er zijn maar 2 personen die de gasten een drankje vragen als ze zien dat het glas leeg is. De overige collega's nemen alleen drankjes op als de gasten het hun vragen.

Maar ik zal uw slechte ervaring zeker als een verbeteringspunt meernemen in ons bedrijf, ik dank u voor uw recensie.

Met vriendelijke groet,

Chen.