1. Jhonny Makita

De sfeer is leuk de mensen zijn erg aardig de toko is qua prijs oké, iets duurder dan de meeste toko's. Het eten is qua prijs redelijk niet duur tenzij je afwijkt van een standaard menu. De kwaliteit van het eten is slecht, behalve als het net voor je neus is klaargemaakt. De rijst is vaak droog en met klonten. Dit komt vaak dat het te lang in de bak heeft gezeten of een beetje is aangekoekt in de snelkookpan. De kwaliteit van het vlees is regelmatig erg vet en niet goed van smaak. Dat geld niet voor alles maar ik heb er nu ruim 10 x gegeten en het kwam te vaak voor. Ik heb zelf ook een Indische achtergrond en stel misschien te hoge eisen maar ik kom er dus niet meer graag of voor kleine hapje als sate of iets. Rijst haal ik er niet meer en vlees zoals rendang of iets van smoor al helemaal niet. Ik heb er laats Lumpur gehaald die net vers werd genaakt en die was heerlijk maar overal is het eten echt te slecht.