1. Eten besteld om half 5 bij TIPTOP ALKMAAR! Netjes aangegeven dat ik het eten om 19:00 bezorgd wil hebben en ik betaal met een briefje van 50 euro. 1. Het eten was er om 18:10, 2. De bezorger had geen wisselgeld bij zich en gaf aan de rest van het geld later te brengen (21-00 uur nog geen geld) 3. Het eten was ijskoud. Ik heb ze gebeld en kreeg na 3 keer bellen de bezorger aan de lijn die aangaf dat de medewerkers te druk zijn. Ik hoorde een meneer op de achtergrond schreeuwen dat ik later terug moest bellen. Ik heb de klantenservice van Thuisbezorgd gebeld en die hebben contact opgenomen met TipTop. Tiptop gaf aan mij direct te bellen om tot een oplossing te komen. Tot op heden niet terug gebeld door tiptop en geen geld meer terug gekregen! Wat een slecht en asociaal restaurant. NOOIT MEER HIER BESTELLEN en ik raad het echt iedereen af.